Antreprenoriatul românesc, încotro? Ep.8 – Catalin Zamfir – Cornul Abundentei, Craiova

In acest episod al emisiunii-studiu „Antreprenoriatul romanesc, incotro?”, Horatiu Manea il are ca interlocutor pe Catalin Zamfir, managerul Cornul Abundentei, firma care face distributie de consumabile birou si papetarie si detine, de asemenea, un lant de patru librarii in Craiova.


“ANTREPRENORIATUL ROMANESC, INCOTRO?” este un studiu national empiric realizat pe baza de video-interviuri in scopul identificarii problemelor si provocarilor cu care se confrunta antreprenorii romani si a trage concluzii pentru a contura un plan de MASURI care sa ajute proprietarii de businessuri din Romania sa faca AFACERI MAI BUNE SI MAI SIGURE.

➡️ AJUTA-NE SA TE AJUTAM >> PARTICIPA LA ACEST STUDIU daca esti Antreprenor aici: http://SecreteleBrandului.ro

Initiatorii proiectului:

Horatiu Manea (creatorul Brandify “Sistemul complet si revolutionar de constructie a brandului afacerii”) si

Partener media LifeNews.ro – site media national, creator Robert Stan – fost redactor-sef adjunct revista Capital.

Toate video-interviurile sunt realizate Live pe pagina de Fb Horațiu Manea si vor fi repostate pe canalul de YouTube Horatiu Manea, pe siteul ZonaDeBrand.ro si pe site-ul media national LifeNews.ro.


Vezi interviul mai jos.

Profil Cătălin Zamfir, 43 ani

2019-12-10–antreprenoriatul-romanesc-incotro-catalin-zamfir-cornul-abundentei-horatiu-manea-1

Cătălin Zamfir, 43 ani, Craiova

PROFIL PERSONAL
Căsătorit, doi copii

STUDII
1994—Liceul economic Scornicești
1999—Facultatea de Științe Economice- secția Comerț Marketing, din cadrul Universității din Craiova

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ
• Agent publicitar Gazeta de Sud- 1995
• Sallesman Bel Pagette- 1996
• Reprezentant comercial RTC- 1997
• Director executiv Hop și Noi Advertising Agency- 1998
• Preluarea împreună cu soția a SC PREVIOUS PRODCOM SRL – oct 1999
• în 2003 înființarea CORNUL ABUNDENȚEI SRL
• Până în prezent dezvoltarea propriilor firme în domeniul comerțului cu articole de birou, articole promoționale, tipărituri, comerț în librării- dezvoltarea acestor companii de la “zero” până la nivelul actual de aproximativ 600.000 euro anual cifră de afaceri. Avem 10 salariați inclusiv o persoană cu dizabilități.
• În 2011 am înființat Asociația Cornul Abundenței- pentru sprijinirea persoanelor cu dizabilități, am realizat câteva proiecte în special pt întrajutorarea copiilor cu dizabilități
• Implicarea în câteva companii MLM: Amway, Oriflame, SALVE CLUB ocazie cu care am interacționat cu echipe mari de oameni grupați pentru realizarea unui interes comun.

EXPERIENȚĂ ORGANIZAȚIONALĂ
• Membru AIESEC CRAIOVA – în timpul facultății
• Coordonator PROIECT PROAS- târg de locuri de muncă pentru studenți + pregătire studenți pentru a găsi un job mai bun
• Coordonator pt județul DOLJ al proiectului Let’s do it ROMANIA- coordonarea a 10.000 voluntari în DOLJ în edițiile 2010 și 2011. În 2012 Coordonator regional pe Oltenia.
• 2012 Vicepreședinte JCI Craiova și membru fondator- câteva proiecte realizate pentru dezvoltarea mediului de afaceri în Craiova.
– Serile JCI – în colaborare cu Camera de Comerț și Industrie- invitarea unor antreprenori care să transmită celor interesați informații rezultate din experiența proprie. 40 participanți
-TED x youth- Conferință pentru tinerii din clasele 11-12 pentru a oferi modele ale unor oameni care au reușit în carieră proprie în diverse domenii. 6 Speakeri. 100 participanți.
– Business Network Exchange- Eveniment organizat pentru a ușura interacțiunea între oamenii de afaceri de la nivel local- 24 participanți.
• 2015 Președinte JCI Craiova
• Inițiator alături de câțiva voluntari al proiectului Sfatul bătrânilor pentru educarea tinerelor generații și redresarea economică a României

EXPERIENȚĂ POLITICĂ
• Vicepreședinte Uniunea de Reconstrucție a României DOLJ
• Președinte Forța Civică Dolj
• Din iulie 2014 Prim-vicepreședinte PDL DOLJ – acum PNL DOLJ – demisie dec. 2016

Leave a Reply

Vrei să devii “The One” în piața ta și să domini întreaga industrie?
..cu ajutorul Brandify ONE — singurul grup LIVE de brand-business din România?