Cum construiești un BRAND pentru Afacerea ta (produse, servicii, companie) – “Mintea lui Marius” 😃

Cum construiești un 💰 BRAND 💰? În acest video, îți arăt cum să faci acest lucru.. Urmărește-l și spune-mi ce crezi! Pe curând, Horațiu


Transcriere video “Mintea lui Marius – Cum construiești un brand pentru afacerea ta – produse, servicii, companie”

Ne aflăm într-un loc cu totul și cu totul special: în mintea lui Marius!

Cine este Marius? Marius este potențialul tău cumpărător.

În mintea lui, s-au fixat de mult niște branduri.

Ele au o poziție beton în mintea lui.

De exemplu: caută informații pe Google, bea Coca Cola, se spală pe mâini cu săpun Dove, se bărbierește cu Gilette, se dă, după aceea, cu un after shave balsam de la Nivea, stă cu prietenii lui pe Facebook, vorbește cu sora din America pe Skype și-așa mai departe, înțelegi ideea.

Am să-ți arăt modalitatea prin care toate companiile ajung să-și fixeze brandurile în mintea lui Marius.

După cum observi, în primul rând, în mintea lui Marius, trebuie să ai un NUME.

Numele funcționează ca un folder special în minte căruia îi pot fi asociate fapte și sentimente conexe semnificației lui.

Bineînțeles, numelui trebuie să îi atașezi un simbol grafic și e de preferat și un slogan.

Hai să îți arăt acum cele patru pârghii fundamentale prin care determini fapte și sentimente conexe asociate semnificației brandului tău din mintea lui Marius.

Prima pârghie se cheamă Loialitatea față de brand.

Loialitatea față de brand înseamnă că Marius va alege brandul tău chiar dacă el îl va compara cu alte branduri din aceeași clasă (de produse).

A doua pârghie este Recunoașterea brandului.

Recunoașterea înseamnă că Marius, ca potențial cumpărător, de data aceasta, recunoaște sau își amintește de brandul tău atunci când dorește să cumpere un produs sau un serviciu dintr-o anumită clasă sau categorie.

A treia pârghie este Calitatea percepută.

Calitatea percepută este un sentiment general, intangibil, o percepție, despre superioritatea produsului sau calitatea generală a produsului sau serviciului tău.

Iar ultima, cea de a patra pârghie, sunt Asocierile brandului.

O asociere de brand înseamnă orice se leagă în mintea lui Marius de brandul tău.

Aceasta este modalitatea prin care, în timp, ajungi să deții un nume, un brand, în mintea lui Marius, iar alături de celelalte branduri pe care le-am pus aici să pun și numele tău…

Să cumpere de fiecare dată atunci când are nevoie de un produs sau de un serviciu din categoria pe care o produci tu… să cumpere brandul tău.

Această pâlnie, mecanismul general al fixării brandului în mintea lui Marius, se cheamă capitalul de brand – capitalul brandului tău din mintea lui Marius.

Iar aceste patru pârghii sunt ceea ce se cheamă activele capitalului tău. Aceasta este modalitatea simplă prin care întărindu-ți de fiecare dată activele… punând câte un „inel” pe fiecare pârghie… aruncând așa… vreau să stabilesc o loialitate mai mare, vreau să am o recunoaștere mai bună, vreau să am o calitate percepută mai mare, vreau să asociez brandul cu tot ce am creat până acum… îți asigură ție o poziție în mintea lui Marius, o poziție de BRAND.

cum-construiesti-un-brand-mintea-lui-marius
Foto: Cum construiești un brand – Mintea lui Marius

Leave a Reply

De la afacere la Brand On-Going Grup || Ai toate instrumentele, suportul lui Horațiu și grupul de lucru LIVE astfel încât să îți realizezi visul prin Brand ..în timp record!