Antreprenoriatul românesc, încotro? Ep.3 – Mirona Florescu – Mim Wash, Constanta

In acest episod pilot al emisiunii-studiu „Antreprenoriatul romanesc, incotro?”, Horatiu Manea o are ca interlocutoare pe Mirona Florescu, managerul companiei Mim Wash Srl care ofera servicii de spalatorie-calcatorie rufarie, in Constanta.


“ANTREPRENORIATUL ROMANESC, INCOTRO?” este un studiu national empiric realizat pe baza de video-interviuri in scopul identificarii problemelor si provocarilor cu care se confrunta antreprenorii romani si a trage concluzii pentru a contura un plan de MASURI care sa ajute proprietarii de businessuri din Romania sa faca AFACERI MAI BUNE SI MAI SIGURE.

➡️ AJUTA-NE SA TE AJUTAM >> PARTICIPA LA ACEST STUDIU daca esti Antreprenor aici: https://www.facebook.com/groups/514856456029039/

Initiatorii proiectului:

Horatiu Manea (creatorul Brandify “Sistemul complet si revolutionar de constructie a brandului afacerii”)

si

Partener media LifeNews.ro – site media national, creator Robert Stan – fost redactor-sef adjunct revista Capital.

Toate video-interviurile sunt realizate Live pe pagina de Fb Horațiu Manea si vor fi repostate pe canalul de YouTube Horatiu Manea, pe siteul ZonaDeBrand.ro si pe site-ul media national LifeNews.ro.


Vezi interviul mai jos.

Profil Mirona Florescu

Florescu Mirona, 33 ani, căsătorită.

Studii: Universitatea Ovidius Constanța – Specializare Administrație publică – nu activez în domeniu 😀
Ultimul loc de muncă: asistent manager la o societate de instalații climatizare, termice sanitare, proiectare instalații. Ca activitate am făcut cam tot ce se poate face într-o firmă de la secretariat la treburi administrative (gestiune, resurse umane, achiziții publice etc.)
Despre mine: mamă a doi copii minunați. Îmi place să râd, să călătoresc, să petrec timpul cu oamenii dragi mie.
Despre afacere: Ideea de a deschide această afacere o aveam de mult, dar am pus-o în practică în cel de-al doilea concediu maternal. Am plecat de la gândul de a avea o călcătorie pentru a scăpa doamnele, domnișoarele și chiar unii bărbați de chinul călcatului. La cererea clienților am transformat călcătoria într-o spălătorie adresată atât persoanelor fizice, cât și celor juridice. Ne diferențiem de alte spălătorii prin faptul că avem servicii noi pe piață și prin personalizarea acestor servicii.

Leave a Reply

De la afacere la Brand On-Going Grup || Ai toate instrumentele, suportul lui Horațiu și grupul de lucru LIVE astfel încât să îți realizezi visul prin Brand ..în timp record!