Angajatii trateaza urat clientii? Iata de ce!

Angajatii trateaza urat clientii?

Daca angajatii tai: Nu saluta clientul, Nu ii zambesc, Nu converseaza cu clientul, Nu li se adreseaza cu “Te rog”, Creeaza pauze stanjenitoare, in care clientul aude linistea, Le raspund inapoi clientilor in mod obraznic, Se cearta cu el, Sunt aroganti, agresivi, nervosi, Grabesc clientul, Nu au respect fata de client, Au atitudine de superioritate, de dispret fata de client, Jignesc clientul, Sunt lipsiti de bun-simt, sunt mitocani, salbatici, Nu ajuta clientul si nu le pasa de el, Nu fac clientul sa se simta important, Isi inseala, mint sau fura clientul, Au unghii murdare, uniforma murdara sau lipsa uniforma, Au tatuaje la vedere, Raspund greu clientilor sau deloc, Au atentie mica la detalii, Nu cunosc produsele si le lipseste experienta, Sunt neprofi si au interactiuni impersonale cu clientii…

.. Atunci, iata adevaratul motiv. Cheia se afla la managerul general /CEO /patronul /proprietarul firmei. Iata de ce.

Vezi show/ul din Zona de Brand mai jos.

Leave a Reply

De la afacere la Brand On-Going Grup || Ai toate instrumentele, suportul lui Horaศ›iu ศ™i grupul de lucru LIVE astfel รฎncรขt sฤƒ รฎศ›i realizezi visul prin Brand ..รฎn timp record!